یازدهمین جلسه اعضای شورای مرکزی کانون شهید سوادکوهی ساری برگزار شد.
در تاریخ ۲۰/۱۱/۸۶ یازدهمین جلسه اعضای شورای مرکزی کانون فرهنگی، هنری شهید سوادکوهی ساری،با حضور چهارده نفر از اعضاء در محل کانون با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و ابتدا برادر شکیبافر مدیر، مسئول کانون ضمن تقدیر از همه اعضاء به جهت اجرای برنامه های سال ۸۶، از آغاز به کار {خانه نور} و {واحد خواهران} در این کانون خبر داد و همچنین اعلام نمود کاروان راهیان نور این کانون همانند سنوات قبل با حضور چهل نفر از اعضای فعال، به بازدید مناطق جنگی اعزام خواهد شد. وی در ادامه خواستار حضور همه اعضاء در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و انتخابات ۲۴ اسفند شد ... پس از ایشان هر یک از اعضای حاضر به بیان پیشهادات و انتقادات خود پرداخته و مقرر گردید در جلسه بعدی{۱۵ اسفند} برنامه های سال ۸۷ کانون بررسی شود .
در پایان از زحمات برادران: علی اصغر بابایی رابط کانون - احمد رضا شفیعا و رضا اکبری فعالان نشریه الکترونیکی پلاک تقدیر و سپاس به عمل آمد.